Aktuálně

Vzdělávací a kulturní centrum J. Hradec hledá zaměstnance

Vzdělávací a kulturní centrum Jindřichův Hradec hledá zaměstnance na tyto pozice:

Kurátor sbírek a výstav, výstavář

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání, příp. vyšší odborné, zaměření studia v oboru dějin umění, výtvarné umění, design a ostatní umělecké obory
  • dobrý přehled v problematice dějin českého i světového umění, zejména v oblasti fotografie, dobré povědomí o současné umělecké tvorbě
  • znalost práce s katalogizačními databázemi
  • orientace v muzejní legislativě (zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy, v platném znění)
  • znalost práce na PC, znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel atd.)
  •  komunikační a tvůrčí schopnosti, organizační schopnosti, smysl pro týmovou práci, úroveň vystupování a jednání s lidmi, pečlivost, důslednost
  •  základní znalost anglického nebo německého jazyka
  • časová flexibilita
  • bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost
  • schopnost a ochota dále se vzdělávat
  • ŘP skupiny B výhodou

Informace o pracovním místě:

  • Druhem práce je především připravovat koncepce výstav ve spolupráci s vedoucím Úseku programového a organizačního
  • samostatná příprava a organizace výstav a expozic ze sbírkových fondů a z externích zdrojů (výpůjčky exponátů na výstavy a jejich vrácení, výpůjční smlouvy včetně protokolů o stavu, monitoring stavu vystavených exponátů a prostředí z hlediska požadované ochrany děl, plánování a realizace transportů výstav)
  • příprava a koordinace propagace výstav a expozic a kontrola její realizace
  • příprava doprovodných publikací k připravovaným výstavám a expozicím včetně redakční, editorské a korekční práce při přípravě tiskovin a publikací, spolupráce s grafikem a tiskárnou
    spolupráce s edukátory a kustody
  • monitorování vypsaných dotačních programů (grantových projektů), vhodných pro jednotlivé oblasti činnosti organizace, zpracování žádostí včetně rozpočtů a ve spolupráci s ostatními úseky organizace jejich realizace a konečné vyúčtování
  • odborná kurátorská správa a rozvoj svěřeného sbírkového fondu muzea ve smyslu zákona č. 122/2000 Sb. o ochraně sbírek muzejní povahy
  • vyřizování badatelských dotazů
  • pomoc při organizaci a zajišťování kulturních akcí pořádaných organizací

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek (nástup možný 1. 10. 2021 nebo po dohodě)
  • kreativní práci v příjemném prostředí
  • finanční ohodnocení na úrovni příspěvkové organizace (dle příl. č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů a platných tarifních tabulek)

Lektor planetária

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání, příp. vyšší odborné nebo úplné středoškolské zakončené maturitní zkouškou, zaměření studia pedagogického, přírodovědného směru výhodou
  • základní přehled v astronomických tématech, orientace na hvězdné obloze
  • bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost
  • praktické zkušenosti z oblasti tvorby a prezentace vzdělávacích programů výhodou
  • komunikační a tvůrčí schopnosti, organizační schopnosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, pečlivost, dobrý mluvený i písemný projev
  • základní znalost anglického nebo německého jazyka
  • časová flexibilita (rozvržení pracovní doby včetně víkendů)
  • pokročilé znalosti práce na PC
  • schopnost a ochota dále se vzdělávat

Informace o pracovním místě:

  • druhem práce je především tvorba nových vzdělávacích pořadů pro školní skupiny a veřejnost v prostorách planetária a moderování audiovizuálních představení pod umělou oblohou planetária.

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek (nástup možný ihned nebo po dohodě) nebo Dohoda o provedení práce
  • kreativní práci v příjemném prostředí a dynamicky se rozvíjejícím kolektivu
  • flexibilní pracovní dobu
  • finanční ohodnocení na úrovni příspěvkové organizace (dle příl. č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů a platných tarifních tabulek)

Vedoucí Úseku digitalizace a obrazových médií

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání, příp. vyšší odborné nebo úplné středoškolské zakončené maturitní zkouškou, zaměření studia IT – grafika výhodou
  • Znalost práce na PC, znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel atd.)
  • Znalost programů Adobe Photoshop, Zoner Photo Studio na pokročilé úrovni
  • Manuální zručnost při práci s fotografickým a tiskovým materiálem
  • Pokročilé zkušenosti s grafikou a úpravou fotografií
  • Znalost předtiskové přípravy
  • Zkušenosti s webovou grafikou
  • komunikační a tvůrčí schopnosti, organizační schopnosti, zkušenosti s vedením týmu a smysl pro týmovou práci, úroveň vystupování a jednání s lidmi, pečlivost, důslednost, cit pro detail
  • základní znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
  • časová flexibilita (rozvržení pracovní doby včetně víkendů)
  • bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost
  • schopnost a ochota dále se vzdělávat
  • ŘP skupiny B

Informace o pracovním místě:

  • Druhem práce je především vedení týmu a koordinace práce pracovníků Úseku digitalizace a obrazových médií
  • úprava fotografií v grafických programech, příprava grafických materiálů a fotografií pro tisk na ploterových tiskárnách
  • zpracovávání grafických návrhů plakátů, pozvánek a jiných propagačních materiálů
  • skenování grafických, fotografických a jiných materiálů
  • koordinace servisu a údržby digitalizačního a tiskového a vybavení
  • aplikace tisků na podkladové desky (Kapa, Dibond), laminování, formátování
  • vyřizování zakázek a komunikace se zákazníky

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek (nástup možný ihned nebo po dohodě)
  • kreativní práci v příjemném prostředí
  • finanční ohodnocení na úrovni příspěvkové organizace (dle příl. č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů a platných tarifních tabulek)

Obsah a termín podání přihlášky:

  • přihláška musí obsahovat jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.

K přihlášce se připojí:

  • strukturovaný životopis, obsahující dosavadní praxi a odborné znalosti a dovednosti
  • motivační dopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání

Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu:

Vzdělávací a kulturní centrum Jindřichův Hradec, p. o.
Klášterská 135/II
377 01 Jindřichův Hradec

Při osobním podání je nutné podat přihlášku v zalepené obálce označené „Neotvírat – pracovní místo – vedoucí Úseku digitalizace a obrazových médií“ na podatelně MěÚ (Klášterská 135/II) nebo v Muzeu fotografie a moderních obrazových médií (Kostelní 20/I) na ekonomickém úseku nejpozději do středy 8. 9. 2021 do 10. 00 hod.

PhDr. Jitka Čechová
ředitelka

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

V nastavení souborů cookie na těchto webových stránkách je zvoleno „povolit soubory cookie“, abyste si mohli jejich prohlížení užít co nejlépe. Jestliže budete dále používat tyto webové stránky, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Přijmout“ níže, vyjádříte tak svůj souhlas s tímto nastavením.

Zavřít