Aktuálně

Zdravější varianty pohoštění pro návštěvy a na Silvestra (Naturhouse doporučuje)

Ať už přemýšlíte, co si dopřát na Silvestra za chuťovku beze strachu, že pohne ručička váhy špatným směrem, nebo k vám zavítá neočekávaná návštěva, výborným řešením může být jednoduchá pomazánka. Při přípravě zapomeňte na majonézu, výborně ji nahradí tvaroh a bílý jogurt nebo tvarohový sýr. Pokud chcete připravit jednoduché jednohubky, namažte pomazánku na kolečka salátové okurky, když chcete vyrobit zdravější chlebíčky, natřete pomazánku na toasty FIBROKI, a je to. Navíc všechny pomazánky si můžete připravit i jako součást vydatné snídaně.

Silvestrovské jednohubky s lososem

Zdravější varianty pohoštění pro návštěvy a na Silvestra (Naturhouse doporučuje)

Suroviny: 1 cottage, nízkotučný tvaroh, 2 stroužky česneku, pepř, uzený losos 50–70 g, čerstvý kopr na ozdobení, 1 citron, okurka nebo toasty FIBROKI jako podklad

Postup: Smíchejte tvaroh se sýrem cottage, ochuťte prolisovaným česnekem a pepřem dle chuti. Vzniklou pomazánku natřete buď na kolečka okurky nebo na toasty FIBROKI, ozdobte kouskem uzeného lososa, snítkou kopru a zakápněte šťávou z čerstvého citronu.

Vajíčková pomazánka s avokádem

Suroviny: 1 avokádo, 8 vajec natvrdo, 1 lžíce citronové šťávy, 1 lžíce dijonské hořčice, 100 g ricotty, sůl, pepř barevný, cherry rajčata, toasty FIBROKI nebo celozrnný chléb

Postup: V míse důkladně rozmačkejte vidličkou avokádo, přidejte pokrájená vajíčka a zase vidličkou rozmačkejte. Pak přimíchejte ricottu, hořčici, citronovou šťávu, sůl a pepř podle chuti. Pomazánku namažte na toasty FIBROKI nebo z celozrnného chleba vykrájejte kolečka a tvořte jednohubky. Ozdobte cherry rajčaty.

Tofu pomazánka 

Zdravější varianty pohoštění pro návštěvy a na Silvestra (Naturhouse doporučuje)Suroviny: 1 zauzené tofu, 0,5 kostky zeleninového vývaru DIETESSE.3, 1 cibule, olivový olej, 2 stroužky česneku, pažitka, sůl, pepř

Postup: Na trošce olivového oleje orestujte nadrobno nakrájenou cibulku dozlatova. Přidejte na kostičky nakrájené tofu a orestujte dozlatova. Zalijte 100 ml vývaru DIETESSE.3 a 5 minut duste. Vzniklou směs rozmixujte ponorným mixérem a dochuťte prolisovaným česnekem, pažitkou a podle chuti solí a pepřem. Kdo má rád ostřejší verzi, může místo pažitky použít čerstvou chilly papričku. Pomazánku natírejte na toasty FIBROKI nebo kolečka okurky. Nejlépe chutná druhý den.

Pomazánka z červené řepy

Suroviny: 1 nízkotučný tvaroh, 2 stroužky česneku, 1 červená cibule, 1 uvařená červená řepa, toasty FIBROKI, na ozdobu hroznové víno, cibule

Postup: Cibuli nastrouhejte najemno, česnek prolisujte. Uvařenou nebo opečenou červenou řepu nastrouhejte nahrubo. Smíchejte cibuli, česnek, řepu a nízkotučný tvaroh. Pomazánku natírejte na toasty FIBROKI a ozdobte půlkami hroznového vína a kolečky cibule.

Sýrovo-česneková pomazánka

Zdravější varianty pohoštění pro návštěvy a na Silvestra (Naturhouse doporučuje)Suroviny100 g tvrdého sýra 20 % tuku, 100 g Lučiny LINEA, 1 bílý jogurt do 3 % tuku, hrst mungo klíčků (nebo ideálně ředkvičkové klíčky), 1 stroužek česneku, sůl, pepř

Postup: Tvrdý sýr nastrouhejte najemno, smíchejte s Lučinou, bílým jogurtem a hrstí klíčků. Vše rozmixujte ponorným mixérem. Dochuťte prolisovaným česnekem, solí a pepřem. Pomazánku natírejte na toasty FIBROKI nebo kolečka okurky.

Štěpánka Kutišová – Naturhouse Jindřichův Hradec

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

V nastavení souborů cookie na těchto webových stránkách je zvoleno „povolit soubory cookie“, abyste si mohli jejich prohlížení užít co nejlépe. Jestliže budete dále používat tyto webové stránky, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Přijmout“ níže, vyjadříte tak svůj souhlas s tímto nastavením.

Zavřít