Společnost JHComp zprovoznila jsme PORTÁL, který jejich zákazníkům umožňuje přístup k údajům o fakturaci a také k údajům o objemech stažených a odeslaných dat.
Jako NOVINKA bude v průběhu měsíce února spuštěna na tomto PORTÁLU služba REKLAMACE INTERNETU. Prostřednictvím této služby budete mít možnost zapisovat informace o svých problémech přímo do našeho informačního systému. Technici budou na tyto vaše reklamace rychle reagovat.
Uvidíte pak celou historii nahlášených problémů, záznamy o opatřeních, které technik provedl, jméno technika, záznamy o vzájemné komunikaci a o způsobu vyřešení problému, budete mít přehled o době řešení problému. Tento nový způsob komunikace vám umožní informovat nás zcela jednoduše o eventuálních problémech s připojením do sítě internet.
Adresa umístění PORTÁLU – nebo tlačítko na našich webových stránkách – Můj účet – přihlášení.
Prosíme vás, abyste zcela bez zábran tuto službu využívali a informovali nás i drobných o problémech se službou internet. Pokud by vám komunikace přes PORTÁL nevyhovovala, můžete využít také telefonický kontakt 728 111 135 (denně od 7:00 do 24:00 hod, včetně víkendů a svátků) nebo e-mail [email protected] či osobní komunikaci s našimi pracovníky přímo v naší prodejně.
Posílili jsme náš tým a jsme nyní připraveni řešit vše ještě rychleji a v kratších lhůtách, než doposud.
Pokud jste s naší službou nespokojeni a uvažujete o změně poskytovatele, upozorněte nás nejprve na problémy, které máte. Abychom mohli váš problém vyřešit a odstranit, potřebujeme o něm vědět.
Všichni poskytovatelé využívají pro bezdrátové připojení zákazníků v podstatě stejné technologie stejných výrobců, mají stejné možnosti kapacity, kterou mohou zákazníkům poskytnou, řeší stejné problémy.
Žádný z regionálních poskytovatelů nepoužívá bezdrátovou technologii, která by umožňovala připojit zákazníky vyššími rychlostmi, stabilněji a kvalitněji, než ostatní poskytovatelé. Změnou poskytovatele tudíž nejspíše nezískáte rychlejší a kvalitnější internet.
To, co je pro Vás však důležité, je rychlost a ochota, s jakou poskytovatel bude řešit vaše problémy. Jako jindřichohradecká firma máme pro rychlé reakce lepší podmínky než konkurence. Velmi se také snažíme reagovat stále rychleji a zkracovat dobu řešení Vašich stížností.
Využijte proto snadné a jednoduché možnosti informovat nás on-line o problémech s internetovou přípojkou a zaregistrujte se na PORTÁL. Pokud budete mít s přihlášením jakékoli problémy, zavolejte nám, ochotně Vám poradíme.
V případě potřeby vás náš technik zdarma navštíví a přístup na PORTÁL vám zřídí přímo u vás doma.
Štěpán Železný – JHComp s.r.o.