Aktuálně

Borgstena Textile Czech Republic hledá ÚČETNÍ a PERSONALISTU

Dual Borgstena Textile Czech Republic je členem silné mezinárodní skupiny a zaměřuje se na vývoj, výrobu a komercializaci textilií pro automobilový průmysl. Společnost sídlí na jihu Čech, v Jindřichově Hradci.

Aktuálně hledáme kolegy/kolegyně na tyto pracovní pozice:

ÚČETNÍ

Jaké budou vaše úkoly:

  • celková zodpovědnost za oddělení účetnictví
  • zajišťování řádného vedení účetnictví, kontrola a účtování přijatých a vystavených daňových dokladů
  • příprava měsíčních a týdenních finančních reportů pro mateřskou společnost
  • plánování rozpočtu, vytváření odhadů a vyhodnocování odchylek
  • příprava plateb a kontrola cash flow společnosti
  • podpora procesu závěrkových operací a uzavrání finančních výsledků na konci roku
  • spolupráce a podpora auditu účetnictví
  • spolupráce s úřady ČR a zpracování povinných hlášení pro státní správu (ČSÚ, MPSV, Intrastat)
  • každodenní činnosti spojené s finanční agendou

Co od Vás požadujeme:

  • angličtina – B2 – pokročilá úroveň nutná pro každodenní písemnou a ústní komunikaci
  • pokročilá úroveň MS Office
  • znalost nebo zkušenosti v oblasti financí/účetnictví

Výhodou bude pokud:

  • máte zkušenosti na obdobné pozici

Co nabízíme:

  • příjemné firemní prostředí
  • skvělý tým, který táhne za jeden provaz a bude Vás podporovat
  • motivující mzdu a bohatý bonusový systém
  • 25 dní dovolené

PERSONALISTA

Dual Borgstena Textile Czech Republic je členem silné mezinárodní skupiny a zaměřuje se na vývoj, výrobu a komercializaci textilií pro automobilový průmysl. Společnost sídlí na jihu Čech, v Jindřichově Hradci.

Jaké budou vaše úkoly:

  • celková zodpovědnost za oddělení lidských zdrojů
  • nábory nových zaměstnanců ( příprava dokumentů, nástupní/výstupní proces se zaměstnancem)
  • zajišťovaní pravidelných školení a rozvoj zaměstnanců (evidence povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO)
  • zpracování podkladů pro mzdy a mzdovou účetní ( pracovní neschopnost, OČR, docházkový systém)
  • agenda benefitů – komunikace se zaměstnanci
  • právní požadavky, interní postupy
  • práce v IS a zajišťování správnosti a aktuálnosti dokumentů
  • spolupráce s úřady ČR a zpracování povinných hlášení pro státní správu (ČSÚ, MPSV)
  • každodenní činnosti spojené s personální agendou

Co od Vás požadujeme:

  • angličtina – B2 – pokročilá úroveň nutná pro každodenní písemnou a ústní komunikaci
  • pokročilá úroveň MS Office
  • znalost nebo zkušenosti v oblasti podnikové organizace a personální agendě

Výhodou bude pokud:

  • máte zkušenosti na obdobné pozici

Co nabízíme:

  • příjemné firemní prostředí
  • skvělý tým, který táhne za jeden provaz a bude Vás podporovat
  • motivující mzdu a bohatý bonusový systém
  • 25 dní dovolené

Kontaktní osoba : Renata Komárková

e-mail:  renata.komarkova@borgstena.com

Mobil: +420 604 357 185